Dostawa I ZWROTY

Metody wysyłki

Współpracujemy wyłącznie ze sprawdzonymi firmami kurierskimi. Mniejsze zamówienia dostarczane są za pośrednictwem standardowych usług kurierskich, natomiast większe gabarytowo produkty przewożone są przez wyspecjalizowanych przewoźników towarowych. Dzięki temu możemy zapewnić bezpieczny i profesjonalny transport każdego zamówienia.

Czas realizacji i dostawy

Czas dostawy zależy od kilku czynników – aktualnego obłożenia naszego warsztatu, dostępności materiałów oraz możliwości logistycznych. Podczas składania zamówienia przy każdym produkcie wyświetlany jest szacunkowy czas realizacji. Dokładniejsze informacje otrzymasz od naszego konsultanta w trakcie obsługi zamówienia. Średni czas realizacji zamówienia wynosi od 3 do 5 tygodni.

Zawsze dokładamy starań, aby spełnić Twoje oczekiwania. Czasami jednak może zdarzyć się, że klient zdecyduje się zrezygnować z zakupu – poniżej znajdziesz szczegóły dotyczące takich sytuacji oraz naszej polityki zwrotów.
Zwroty – 14 dni na decyzję. Nie jesteś pewien swojego zakupu w Bazzo? Rozumiemy to – oferujemy możliwość zwrotu w ciągu 14 dni od daty dostawy. Jeśli chcesz zwrócić produkt, wystarczy, że się z nami skontaktujesz – pomożemy w organizacji przesyłki zwrotnej. Koszt zwrotu ponosi klient. Jeżeli zamówienie było objęte darmową dostawą, napisz do nas na adres bazzo.kontakt@gmail.com – udostępnimy informacje dotyczące kosztów zwrotu oraz instrukcje postępowania.

Masz pytania? Śmiało napisz do nas – chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

Anulowanie zamówienia

Zmieniasz zdanie? Nie ma problemu. Możesz anulować swoje zamówienie w dowolnym momencie przed jego wysyłką i otrzymać pełny zwrot wpłaconej kwoty. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami mailowo: bazzo.kontakt@gmail.com - przeprowadzimy Cię przez cały proces anulowania i zwrotu.

Zwrot produktów – stan nienaruszony
Aby zwrócić produkt, musi on być w stanie nienaruszonym i nie nosić śladów użytkowania. Zwrotom podlegają wyłącznie standardowe produkty z naszego katalogu. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient.
Zwracany przedmiot powinien być starannie zapakowany, najlepiej w oryginalne opakowanie, aby zagwarantować bezpieczny transport do naszego magazynu. Nie odpowiadamy za zniszczenie towaru podczas zwrotu.
Aby zgłosić chęć zwrotu, napisz do nas na adres: bazzo.kontakt@gmail.com

Uszkodzenia i reklamacje

Po otrzymaniu zamówienia dokładnie sprawdź przesyłkę. Jeśli zauważysz, że produkt został uszkodzony w transporcie lub brakuje jakiegoś elementu, skontaktuj się z nami jak najszybciej.
W przypadku uszkodzeń zalecamy wykonanie zdjęć opakowania oraz samego produktu – najlepiej w obecności kuriera. Dokumentacja pomoże nam szybko i sprawnie rozpatrzyć reklamację.
W zależności od sytuacji i Twoich preferencji możemy zaproponować:
• częściowy zwrot kosztów,
• wysyłkę elementu zamiennego,

II. Warunki korzystania z usługi

Warunki zawierania umowy sprzedaży

1. Wszelkie informacje o towarach podane na stronie internetowej Sklepu internetowego www.bazzo.pl, nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny.
2. Ceny Towarów uwidocznione na stronie Sklepu internetowego www.bazzo.pl podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
3. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki, które są uwidocznione w trakcie składania Zamówienia i potwierdzone dodatkowo w podsumowaniu zamówienia.
4. Zamówienia można składać za pośrednictwem Sklepu internetowego www.bazzo.pl za pomocą Formularza zamówienia, a także na adres poczty elektronicznej: bazzo.kontakt@gmail.com.
5. Sprzedawca po zapoznaniu się i akceptacji treści Zamówienia, potwierdza otrzymanie złożonego przez Klienta Zamówienia. Potwierdzenie otrzymania następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail wraz ze wskazaniem, że Zamówienie zostało przyjęte do realizacji posiada status „Potwierdzone”. Potwierdzenie zawiera wszystkie istotne elementy zamówienia (zestawienie Towarów ze wskazaniem ich nazw, ceny i danych Klienta).
6. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia do realizacji zostaje zawarta Umowa sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, która obowiązuje do momentu spełnienia świadczeń przez każdą ze stron - nie wyłączając postanowień i zasad w zakresie odstąpienia od umowy oraz odpowiedzialności za wady (rękojmi).
7. Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 7 dni. Jeśli przez ten czas Klient nie odbierze zamówienia, nie opłaci go lub Sklep nie będzie mógł się skontaktować z Klientem, żeby zrealizować zamówienie – Sklep anuluje zamówienie.
8. Własność zakupionego Towaru przechodzi na Klienta z chwilą zaksięgowania na
koncie Sprzedawcy całości ceny transakcji.
9. Przedsiębiorcy chcący otrzymać fakturę VAT do zamówienia, zobowiązani są podać dane umożliwiające jej wystawienie w tym w szczególności nr NIP. Jeżeli sprzedaż na rzecz Przedsiębiorcy ma zostać udokumentowana paragonem fiskalnym, brak
podania nr NIP przy składaniu zamówienia skutkował będzie brakiem możliwości późniejszego wystawienia Faktury VAT na rzecz Przedsiębiorcy.