REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Regulamin korzystania ze sklepu www.bazzo.pl obowiązujący od 1 czerwca 2025 r.
Sklep dostępny pod adresem internetowym www.bazzo.pl (zwany dalej Sklepem Internetowym) prowadzony jest przez Bazzo sp. z o.o., z siedzibą: ul. Książąt Mazowieckich 4/13, 01-990 Warszawa, REGON 541939468, NIP 1182307488, wpisana do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0001172554, kapitał zakładowy: 5.000 zł opłacony w całości, zwana dalej „Sprzedawcą”.
Spis treści:
Świadczenie usług drogą elektroniczną
1. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną.
2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca.
3. Sposoby i środki techniczne służące do poprawiania i wykrywania błędów we wprowadzanych danych.
4. Warunki rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
5. Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną.
Sprzedaż
1. Warunki zawarcia umowy sprzedaży.
2. Metody dostawy.
3. Metody płatności.
4. Prawo odstąpienia od umowy.
5. Rękojmia - Konsumenci.
6. Modyfikacje odpowiedzialności Sprzedawcy w zakresie sprzedaży na rzecz Przedsiębiorcy.
Postanowienia końcowe
1. Dane osobowe.
2. Prawa autorskie.
3. Postanowienia końcowe.
I. Definicje
• Regulamin - niniejszy regulamin określający warunki korzystania ze Sklepu Internetowego www.bazzo.pl w ramach świadczenia usług drogą elektroniczną oraz ogólne warunki sprzedaży pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą prowadzącym Sklep Internetowy.
• Sklep - sklep internetowy Sprzedawcy dostępny pod adresem www.bazzo.pl. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż mebli drewnianych.
• Sprzedawca - Bazzo sp. z o.o., z siedzibą: ul. Książąt Mazowieckich 4/13, 01-990 Warszawa, REGON 541939468, NIP 1182307488, wpisana do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0001172554, kapitał zakładowy: 5.000 zł.
• Klient - podmiot, na rzecz którego mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub który zamierza zawrzeć lub rozwiązać Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
• Konsument - na podstawie art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
• Konto klienta - oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta zapis zawierający dane Klienta służące m.in. do nadzorowania składanych zamówień, dane bilingowe oraz preferencje dotyczące wybranych funkcjonalności Sklepu.
• Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta Klienta.
• Formularz zapisu do newslettera - formularz dostępny w Sklepie Internetowym www.bazzo.pl umożliwiający zapisanie się do newslettera udostępnianego przez Sprzedawcę.
• Formularz zamówienia - formularz dostępny w Sklepie Internetowym www.bazzo.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
• Przedsiębiorca - zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 23 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców - przedsiębiorcą jest osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą.
• Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie i obowiązujących przepisach prawa, między Klientem a Sprzedawcą.
• Złożenie zamówienia - złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży Towaru będącego przedmiotem zamówienia, określającej w szczególności rodzaj i liczbę Towaru. Zamówienie może zostać złożone po zaakceptowaniu niniejszego Regulaminu.
• Zawarcie umowy sprzedaży - oświadczenie woli stanowiące zawarcie umowy sprzedaży Towaru między Klientem a Sprzedawcą, określające w szczególności cenę, rodzaj i ilość Towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez potwierdzenie przez Sprzedawcę otrzymania Zamówienia i przesłanie wiadomości e-mail ze wskazaniem, że Zamówienie zostało przyjęte do realizacji (tj. przyjęcie oferty złożonej przez Klienta).
II. Usługi świadczone drogą elektroniczną oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę jest nieodpłatne, dobrowolne oraz dostępne przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
2. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest na czas nieoznaczony i polega na:
a) prowadzeniu konta w Sklepie Internetowym,
b) przesyłaniu firmowego Newslettera.
3. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną ma charakter jednorazowy i wygasa z chwilą wykonania poszczególnych czynności za pomocą formularza. Czynności mogą polegać na:
a) udostępnieniu procesu składania Zamówienia w Sklepie Internetowym.
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowego lub stałego wstrzymania świadczenia poszczególnych usług świadczonych drogą elektroniczną.
5. Zapoznanie się i akceptacja niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności jest warunkiem zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Akceptację Regulaminu i Polityki Prywatności należy potwierdzić poprzez zaznaczenie odpowiedniego check-boxa umieszczonego w procesie zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
6. W celu utworzenia Konta w Sklepie Internetowym należy dokonać rejestracji za pośrednictwem Formularza Rejestracji dostępnego na stronie Sklepu Internetowego www.bazzo.pl lub w trakcie składania Zamówienia. Do rejestracji Konta niezbędne jest podanie podstawowych danych kontaktowych oraz adresu e-mail, których brak skutkuje odmową świadczenia usług drogą elektroniczną. Po zatwierdzeniu Formularza Rejestracji, Klient zostaje poinformowany o utworzeniu Konta na wskazany przez niego adres e-mail, z tą chwilą zostaje utworzone jego Konto. Moment ten stanowi zawarcie umowy o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w sklepie internetowym www.bazzo.pl. Założenie i korzystanie z Konta jest fakultatywne, dobrowolne i nieodpłatne. potencjalnego naruszenia, podejmuje niezwłoczne działania zmierzające do usunięcia ze strony internetowej Sklepu internetowego www.bazzo.pl treści powodujących naruszenie.
7. Klientom, z którymi została zawarta umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym, Sprzedawca może sprzedawać Towary w ramach różnych akcji wyprzedażowych ograniczonych czasowo i ilościowo. Zarówno ilość dostępnych towarów, jak i czas trwania podawany jest indywidualnie dla każdej kampanii.
8. Usługa newslettera polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej Klienta wiadomości zawierającej informacje o Towarach lub usługach Sprzedawcy. Newsletter wysyłany jest wyłącznie do Klientów, którzy dobrowolnie dokonali subskrypcji. Umowę o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na przesyłaniu newslettera może zawrzeć każdy Klient, który poda swój adres e-mail w formularzu zapisu na newsletter dostępnym na stronie Sklepu internetowego www.bazzo.pl. Poza obowiązkami, o których mowa w par. I pkt 5 Regulaminu, warunkiem zawarcia umowy w powyższym zakresie jest wyrażenie przez Klienta zgody na dostarczanie mu newslettera. Akceptacja następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego check-boxa umieszczonego przy dokonywaniu subskrypcji lub poprzez podjęcie innej równoważnej czynności przez Klienta wykazującej wolę subskrypcji newslettera. Z chwilą zapisania się do newslettera przez Klienta zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na przesyłaniu newslettera. Klient może w każdej chwili zrezygnować z subskrypcji newslettera poprzez wypisanie się za pomocą linku zawartego w każdej wiadomości zawierającej newsletter lub poprzez kontakt mailowy pod adresem bazzo.kontakt@gmail.com.
9. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na umożliwieniu złożenia Zamówienia w sklepie internetowym www.bazzo.pl poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia. Po wybraniu Towaru i dodaniu go do „koszyka” Klient przechodzi do składania Zamówienia. Klient zostaje przekierowany na podstronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się Formularz Zamówienia. Klient może złożyć Zamówienie odpowiednio - logując się na Konto Klienta, złożyć Zamówienie bez Konta Klienta, założyć Konto Klienta w trakcie składania zamówienia. W Formularzu Zamówienia należy podać dane kontaktowe oraz adres poczty elektronicznej. W przypadku składania Zamówienia przez Klienta posiadającego Konto w Sklepie Internetowym, Formularz Zamówienia zostanie automatycznie uzupełniony o dane podane podczas rejestracji Konta. Po zatwierdzeniu Formularza Zamówienia, Klient jest informowany o przyjęciu zamówienia do realizacji na podany przez niego adres poczty elektronicznej, z tą chwilą zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym. Jednocześnie złożenie Zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
10. Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Klientowi dostępu do usług świadczonych drogą elektroniczną, jeżeli Klient działa na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów, narusza dobre imię Sprzedawcy, narusza dobry wizerunek marki Sklepu Internetowego www.bazzo.pl, narusza przepisy prawa lub postanowienia Regulaminu, a także gdy zablokowanie dostępu do usług świadczonych drogą elektroniczną jest uzasadnione względami bezpieczeństwa.
11. W przypadku, gdy Klient lub inna osoba trzecia uzna, że treści zamieszczone na stronie Sklepu internetowego www.bazzo.pl naruszają jej prawa, dobre obyczaje, dobra osobiste, moralność, przekonania, uczucia, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę handlową, niezwłocznie zawiadomi Sprzedawcę o potencjalnym naruszeniu. Sprzedawca powiadomiony o potencjalnym naruszeniu podejmuje niezwłoczne działania w celu usunięcia ze strony internetowej Sklepu internetowego www.bazzo.pl treści powodujących naruszenie.
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się sprzedawca
1. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego www.bazzo.pl było możliwe przy użyciu wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych (w tym mobilnych) oraz niezależnie od sposobu połączenia z Internetem.
2. W celu założenia Konta i złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym www.bazzo.pl oraz w celu korzystania z innych usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
III. Metody i środki techniczne służące do wykrywania i korygowania błędów we wprowadzonych danych
1. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę”, Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz modyfikacji wybranych Towarów. Weryfikacji, usunięcia błędu lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Sprzedawcy na adres bazzo.kontakt@gmail.com.
2. Po złożeniu Zamówienia, na podany w Zamówieniu adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania Zamówienia wraz z podsumowaniem Zamówienia. W przypadku zamiaru poprawienia błędu, Klient ma prawo do poprawienia Zamówienia w ciągu 24 godzin od momentu jego złożenia.
Warunki rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną
1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym oraz przesyłaniu newslettera, które są umowami bezterminowymi o charakterze ciągłym. Klient może wypowiedzieć umowę poprzez rezygnację udostępnioną za pośrednictwem Konta Klienta lub zawartą w treści newslettera lub poprzez przesłanie stosownego oświadczenia na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: bazzo.kontakt@gmail.com.
2. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej na czas nieoznaczony o charakterze ciągłym w przypadku dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym lub naruszających dobre obyczaje lub postanowienia niniejszego Regulaminu ze skutkiem natychmiastowym.
Warunki rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną polegających na prowadzeniu konta w sklepie internetowym
1. Sprzedawca podejmuje działania niezbędne do prawidłowego i w pełni poprawnego działania Sklepu internetowego www.bazzo.pl, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych za pośrednictwem Sklepu internetowego www.bazzo.pl Klient może składać poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej bazzo.kontakt@gmail.com.
2. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail.
IV. Sprzedaż warunki zawarcia umowy sprzedaży
1. Wszelkie informacje o towarach zamieszczone na stronie internetowej Sklepu Internetowego
Sklepu www.bazzo.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
2. Ceny Towarów uwidocznione na stronie Sklepu Internetowego www.bazzo.pl podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
3. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki, które są wskazywane w trakcie składania zamówienia i dodatkowo potwierdzane w podsumowaniu zamówienia.
4. Zamówienia można składać za pośrednictwem Sklepu internetowego www.bazzo.pl przy użyciu Formularza zamówienia, jak również na adres e-mail:bazzo.kontakt@gmail.com.
5. Sprzedawca, po zapoznaniu się i zaakceptowaniu treści Zamówienia potwierdza otrzymanie Zamówienia złożonego przez Klienta. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail z informacją, że Zamówienie zostało Zamówienie zostało przyjęte do realizacji i posiada status „Potwierdzone”. Potwierdzenie zawiera wszystkie istotne elementy zamówienia (wykaz Towarów ze wskazaniem ich nazw, cen oraz danych Klienta).
6. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie Zamówienia do realizacji, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, która obowiązuje do momentu spełnienia świadczenia przez każdą ze stron - z uwzględnieniem postanowień i zasad dotyczących odstąpienia od umowy oraz odpowiedzialności za wady (rękojmia).
7. Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 7 dni. Jeżeli w tym czasie Klient nie odbierze zamówienia, nie zapłaci za nie, Sklep nie będzie w stanie skontaktować się z Klientem w celu realizacji zamówienia - Sklep anuluje zamówienie.
8. Własność zakupionego Towaru przechodzi na Klienta z chwilą zaksięgowania całej ceny transakcji na koncie Sprzedawcy (cena Towaru wraz z ewentualnymi kosztami wysyłki i innych usług oferowanych przez Sprzedawcę w ramach Umowy).
9. Przedsiębiorcy chcący otrzymać fakturę VAT za zamówienie zobowiązani są do podania danych umożliwiających jej wystawienie, w tym w szczególności numeru NIP. Jeżeli sprzedaż na rzecz Przedsiębiorcy ma być udokumentowana paragonem fiskalnym, niepodanie numeru NIP przy składaniu zamówienia będzie skutkowało
brakiem możliwości wystawienia faktury VAT na rzecz Przedsiębiorcy.
V. Metody wysyłki
1. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej lub transportowej wyspecjalizowanej w dostarczaniu przesyłek na terenie Polski, możliwy jest również odbiór osobisty. Wszystkie przesyłki realizowane są w trybie „door to door”, tj. do pierwszej przeszkody architektonicznej. Nasze warunki świadczenia usług przewozowych są zgodne z ogólnymi warunkami świadczenia usług przewozowych przewoźników, z którymi współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące dostaw dostępne są na podstronie sklepu www.bazzo.pl w zakładce Dostawa i zwroty.
2. Wyboru sposobu dostawy Klient dokonuje w trakcie składania Zamówienia.
3. Koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od rodzaju towaru oraz wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
4. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatności elektronicznej, czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
5. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności „za pobraniem” czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu zawarcia umowy sprzedaży zgodnie z warunkami niniejszego Regulaminu do momentu skompletowania i wysłania Towaru.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wyłączenia lub zmiany poszczególnych form płatności i dostawy towarów.
7. Czas dostawy Towaru uzależniony jest od wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
8. Po dostarczeniu przesyłki do miejsca przeznaczenia Klient zobowiązany jest zbadać stan przesyłki przed jej odebraniem od przewoźnika. Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik obowiązany jest niezwłocznie protokolarnie ustalić stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik dokonuje tych czynności również na żądanie adresata przesyłki (Zleceniodawcy), jeżeli stwierdzi, że przesyłka jest uszkodzona.
9. Na podstawie złożonego zamówienia Sprzedawca może wybrać przewoźnika dla dostawy według własnego uznania. Firmami świadczącymi usługi przewozowe na rzecz Sprzedawcy są: DPD PL, UPS, RABEN, Poczta Polska, Rohling SUUS, TNT, FEDEX, Schenker, Rhenus Logistics, AMBRO Express, JAS-FBG.
10. Jeśli miejsce dostawy zamówienia znajduje się na jednej z wysp europejskich, zastrzegamy sobie prawo do naliczenia dodatkowych kosztów transportu. W takich przypadkach poinformujemy klienta o dodatkowej opłacie, a klient będzie miał możliwość anulowania umowy lub opłacenia dodatkowych kosztów dostawy. W przypadku pytań dotyczących transportu na wyspy prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem bazzo.kontakt@gmail.com.
Czas realizacji i dostawy
Czas dostawy zależy od kilku czynników – aktualnego obłożenia naszego warsztatu, dostępności materiałów oraz możliwości logistycznych. Podczas składania zamówienia przy każdym produkcie wyświetlany jest szacunkowy czas realizacji. Dokładniejsze informacje otrzymasz od naszego konsultanta w trakcie obsługi zamówienia. Średni czas realizacji zamówienia wynosi od 3 do 5 tygodni.
Zawsze dokładamy starań, aby spełnić Twoje oczekiwania. Czasami jednak może zdarzyć się, że klient zdecyduje się zrezygnować z zakupu – poniżej znajdziesz szczegóły dotyczące takich sytuacji oraz naszej polityki zwrotów.
VI. Metody płatności
1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
a) płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy: bazzo.kontakt@gmail.com,
b) płatności elektroniczne z wykorzystaniem pośredników płatności,
c) płatność kartą kredytową: Visa, MasterCard.
Sprzedawca zastrzega, że powyższe formy płatności mogą ulec zmianie, okresowemu wyłączeniu lub zamianie na inne.
2. Reklamacje, wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania obsługi płatności, należy kierować do właściwego agenta rozliczeniowego bezpośrednio na adres poczty elektronicznej bazzo.kontakt@gmail.com - zgodnie z regulaminem świadczenia usług płatności elektronicznych danego agenta rozliczeniowego.
3. W przypadku braku dokonania płatności przez Klienta w terminie, który zostanie wskazany podczas składania Zamówienia, Sprzedawca może wyznaczyć dodatkowy termin na dokonanie płatności. Sprzedawca może również odstąpić od Umowy Sprzedaży z powodu braku płatności po upływie terminu płatności. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży na tej podstawie zostanie przesłane Klientowi w formie dokumentu.
VII. Prawo odstąpienia od umowy
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.
2. Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie Towaru. Jednakże, gdy umowa dotyczy świadczenia usług, termin do odstąpienia od niej wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy bazzo.kontakt@gmail.com.
4. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
5. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodził się na inne rozwiązanie.
6. Sprzedawca zastrzega, że może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru.
7. Konsument, zgłaszając chęć zwrotu towaru, wybiera sposób i ustala dogodny dla siebie termin odbioru. Zakupiony towar można zwrócić na odpowiedni adres podany przez sprzedawcę własnym transportem, ponosząc pełne koszty zwrotu lub wybrać inną odpłatną usługę odbioru towaru przez przewoźnika na zlecenie Bazzo.
8. W przypadku wyboru odbioru towaru przez Bazzo, przedstawimy całkowity koszt odbioru towaru, który w przypadku zwrotu musi ponieść Konsument. Nie pokrywamy kosztów pakowania i zabezpieczenia towaru na czas transportu. Ta kwestia również pozostaje po stronie Konsumenta.
9. Prawo do odstąpienia od umowy przez Konsumenta jest wyłączone, jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, a także w innych przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2014 r., poz. 907 ze zm.). 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r. z późn. zm.).
10. W drodze wyjątku Sprzedawca może umożliwić Klientom niebędącym Konsumentami odstąpienie od umowy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Przed skorzystaniem z tego uprawnienia Klient niebędący Konsumentem zobowiązany jest skontaktować się ze Sklepem (telefonicznie lub mailowo) w celu ustalenia warunków odstąpienia od umowy. W przypadku akceptacji przez Strony warunków odstąpienia, Klient niebędący Konsumentem zwraca przedmiot sprzedaży z zachowaniem następujących warunków:
a) produkt powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu lub opakowaniu umożliwiającym bezpieczny transport towaru,
b) produkt powinien być kompletny, nieuszkodzony, bez śladów użytkowania,
c) do produktu powinien być dołączony komplet dokumentów sprzedaży.
11. Do produktu należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz w widocznym miejscu wpisać numer zamówienia.
12. Jeżeli otrzymany produkt posiada uszkodzenia niezależne od Klienta, należy je zidentyfikować i potwierdzić protokołem szkody spisanym przez kuriera. Protokół ten powinien być spisany przy odbiorze przesyłki (jeżeli opakowanie przesyłki jest uszkodzone - szkoda widoczna) lub w ciągu kolejnych 7 dni od daty odbioru przesyłki (jeżeli opakowanie przesyłki nie jest uszkodzone - szkoda ukryta). Jednocześnie Klient powinien poinformować Sklep o tym fakcie drogą mailową ([…]), a protokół szkody dołączyć do dokumentów związanych z odstąpieniem od umowy.
13. Zwracane towary muszą być kompletne, nie mogą nosić śladów użytkowania i powinny posiadać oryginalne, nieuszkodzone opakowanie producenta. Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginalny dokument sprzedaży oraz wypełniony i podpisany formularz zwrotu. Kupujący zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia zwracanego towaru, tak aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny lub nosi ślady używania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedający zastrzega sobie prawo dochodzenia od Kupującego odszkodowania, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy prawa.
VIII. Gwarancja
1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Konsumentowi rzecz wolną od wad fizycznych i prawnych.
2. Sprzedawca odpowiada za wadę nowego towaru, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Konsumentowi.
3. W zakresie warunków i uprawnień Konsumenta i Sprzedawcy stosuje się przepisy o rękojmi (art. 556 - art. 576 Kodeksu cywilnego).
4. Konsument nie może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy z tytułu rękojmi, jeżeli wada jest nieistotna.
5. Nie stanowią podstawy reklamacji niewielkie różnice w wyglądzie zewnętrznym Towaru wydanego Konsumentowi w porównaniu z wyglądem Towaru (również tego samego rodzaju, marki i modelu) prezentowanym w formie graficznej w Sklepie Internetowym www.bazzo.pl, które mogą wynikać z innych ustawień monitora Konsumenta, warunków oświetlenia itp. czynników związanych wyłącznie z korzystaniem z sieci Internet w celu dokonywania zakupów.
6. Zgłoszenie wadliwości Towaru powinno zawierać: imię i nazwisko Konsumenta, rodzaj dostrzeżonej niezgodności wraz z opisem na czym ona polega, w miarę możliwości zdjęcie reklamowanego Towaru oraz żądanie doprowadzenia Towaru do stanu zgodnego z umową. Zgłoszenia należy dokonać za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, dostępnego na stronie www.bazzo.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy: Bazzo sp. z o.o., z siedzibą: ul. Książąt Mazowieckich 4/13, 01-990 Warszawa,
7. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres wskazany przez Sprzedawcę.
8. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Konsumenta adres e-mail lub w inny podany przez Konsumenta sposób.
9. Po rozpatrzeniu reklamacji (zarówno pozytywnym, jak i negatywnym) Sprzedawca wysyła Towar bezpośrednio do Konsumenta na jego koszt. W przypadku nieodebrania Towaru przez Konsumenta i jego zwrotu do siedziby Sprzedawcy, Sprzedawca kontaktuje się z Konsumentem telefonicznie lub na adres e-mail podany w reklamacji, informując go o możliwości osobistego odbioru Towaru lub możliwości jego ponownego wysłania na koszt Konsumenta. Konsument ma 30 dni na odebranie zwracanego Towaru lub złożenie oświadczenia o ponownej wysyłce. Po przekroczeniu tego terminu zwracany Towar jest wysyłany do placówki logistycznej Sprzedawcy, który jest uprawniony do obciążenia Konsumenta kosztami przechowania, a w przypadku braku powierzchni magazynowej do utylizacji Towaru na koszt i ryzyko Konsumenta. W przypadku utylizacji Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę zakupu, odliczając koszty przechowywania i utylizacji.
IX. Modyfikacje odpowiedzialności sprzedawcy w zakresie sprzedaży na rzecz przedsiębiorcy
1. Odstąpienie od umowy przez Przedsiębiorcę jest możliwe tylko wtedy, gdy wada Towaru jest istotna i pozbawia Towar funkcjonalności. Przedsiębiorca zobowiązany jest zbadać Towar niezwłocznie po jego otrzymaniu.
2. W stosunku do Przedsiębiorców odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady określona w art. 556 - art. 556 Kodeksu cywilnego jest wyłączona. 556 - art. 576 k.c. przysługuje tylko wtedy, gdy Przedsiębiorca zbadał Towar niezwłocznie po jego otrzymaniu.
3.Z chwilą wydania Towaru będącego przedmiotem Umowy Sprzedaży przewoźnikowi przechodzą na Przedsiębiorcę korzyści i ciężary związane z Produktami oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia.
4. Przedsiębiorca ma obowiązek poinformować Sprzedawcę o zamiarze odstąpienia od Umowy Sprzedaży lub skorzystania z uprawnień z tytułu rękojmi niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia odbioru Towaru.
5. Termin na ustosunkowanie się do reklamacji złożonej przez Przedsiębiorcę ulega wydłużeniu do 21 dni.
6. Poza zasadami ustalonymi odrębnie w niniejszej części, postanowienia Regulaminu stosuje się odpowiednio.
X. Postanowienia końcowe
Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Sprzedawcę w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia oraz świadczenia usług drogą elektroniczną, tj. nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między Klientem a Sprzedawcą.
3. Sprzedawca zapewnia odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych Klientów, a Formularze Rejestracyjne służące do przesyłania tych informacji są chronione protokołem bezpieczeństwa SSL, w wyniku czego proces przesyłania danych jest szyfrowany.
4. Sprzedawca przetwarzając dane osobowe zabezpiecza dane osobowe Klientów przed ich pozyskaniem i modyfikacją przez osoby nieupoważnione.
5. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich poprawiania.
6. Szczegółowe regulacje dotyczące Polityki Prywatności dostępne są na stronie internetowej Sprzedawcy.
Prawa autorskie
Szata graficzna, zdjęcia, treść i opisy Towarów prezentowanych na stronie Sklepu internetowego www.bazzo.pl są własnością Sprzedawcy i nie mogą być modyfikowane, kopiowane i rozpowszechniane bez zgody Sprzedawcy.
Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy www.bazzo.pl zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
2. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będą w pierwszej kolejności rozstrzygane polubownie w drodze wzajemnych negocjacji. W przypadku braku obustronnego porozumienia w kwestiach spornych, sprawa zostanie rozstrzygnięta przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
3. Sprzedawca informuje Klienta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów. W zakresie roszczeń Konsumentów szczegółowe informacje oraz procedury dostępne są u właściwych miejscowo rzeczników praw konsumentów, w Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2 .show&lng=PL.
4. Regulamin obowiązuje od dnia 1 czerwca 2025 roku. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu, jednocześnie zobowiązując się do opublikowania jednolitego tekstu Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego ze wskazaniem daty wejścia w życie zmian, a także poprzez przesłanie Klientowi na podany przez niego adres e-mail informacji o zmianie treści Regulaminu.
5. Zmiany Regulaminu obowiązują zarówno Sprzedawcę, jak i Klienta od chwili opublikowania zmian na stronie Sklepu Internetowego www.bazzo.pl.
6. Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw klientów korzystających ze sklepu internetowego www.bazzo.pl przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności nie będą miały wpływu na złożone i/lub realizowane zamówienia. Zamówienia przyjęte do realizacji podlegają Regulaminowi obowiązującemu w chwili złożenia zamówienia.
7. Użyte w niniejszym regulaminie sformułowania i opisy określające poszczególne funkcjonalności Sklepu Internetowego Sprzedawcy, w tym w szczególności nazwy i opisy przycisków, piktogramów i ikon, mogą zostać zmienione na równoważne. Dokonanie takiej zmiany nie stanowi zmiany niniejszego regulaminu
8. Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej: www.bazzo/regulamin.
IV. Polityka prywatności
Od początku swojej działalności, Bazzo sp. z o.o. traktuje ochronę danych osobowych jako jeden z najwyższych priorytetów. Ze względu na dużą liczbę klientów, którzy nam zaufali i zdecydowali się na zakupy online za pośrednictwem www.bazzo.pl, a także rosnącą liczbę zapytań, czujemy się szczególnie odpowiedzialni za bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarzamy. Naszym celem jest odpowiednie informowanie Cię o sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych.
Polityka prywatności ma na celu wyjaśnienie, w jaki sposób zbieramy, wykorzystujemy i udostępniamy dane, które możesz podać podczas korzystania z naszej strony internetowej. Prosimy o dokładne zapoznanie się z tym dokumentem przed skorzystaniem z naszych usług lub podaniem jakichkolwiek danych osobowych. Szanujemy prawa wszystkich naszych klientów i przestrzegamy Rozporządzenia (UE) 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych, "RODO") oraz obowiązujących krajowych przepisów o ochronie danych. Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia bezpieczeństwa i poufności danych osobowych uzyskanych podczas korzystania z naszej strony internetowej i zakupów w naszym Sklepie. Podejmujemy wszelkie niezbędne kroki, aby to osiągnąć. Nigdy nie udostępniamy, nie sprzedajemy ani nie wymieniamy Twoich danych w celach marketingowych osobom trzecim. Dane udostępnione dostawcom zewnętrznym są wykorzystywane wyłącznie do świadczenia naszych usług dla Ciebie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych podanych w związku z usługami oferowanymi przez Sklep (dalej "Dane Osobowe") jest Bazzo sp. z o.o., z siedzibą: ul. Książąt Mazowieckich 4/13, 01-990 Warszawa, REGON 541939468, NIP 1182307488, wpisana do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0001172554, kapitał zakładowy: 5.000 zł; adres e-mail: bazzo.kontakt@gmail.com.
Rodzaje danych osobowych, które zbieramy
• Dane kontaktowe wymagane do prawidłowego korzystania z usługi lub realizacji umowy,
• Dane osobowe używane do zarządzania zakupami online,
• Dane osobowe związane z zarządzaniem kontem klienta,
• Dane osobowe związane z obsługą klienta,
• Dane osobowe do marketingu bezpośredniego,
• Dane osobowe związane z konkursami,
• Dane osobowe w celu poprawy naszych usług,
• Dane osobowe do wypełnienia obowiązków prawnych,
• Dane osobowe w celu zapobiegania nadużyciom,
• Dane dotyczące korzystania ze strony internetowej
Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
• Zakupy online i obsługa klienta: Używamy Twoich danych do przetwarzania zamówień i obsługi reklamacji na podstawie artykułu 6 ust. 1 lit. b RODO. W przypadku obsługi klienta opieramy się na artykule 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes).
• Marketing: Używamy Twoich danych do wysyłania treści komercyjnych i promocyjnych, w tym newsletterów, tylko jeśli wyraziłeś zgodę (artykuł 6 ust. 1 lit. a RODO).
• Kontakt z klientami: Możemy skontaktować się z Tobą za pośrednictwem e-maila lub telefonu w sprawie Twojego zamówienia lub jeśli zgodziłeś się na otrzymywanie komunikatów marketingowych.
• Subskrypcja newslettera: Jeśli się zapisałeś, wysyłamy nasz newsletter tylko po potwierdzeniu podwójnej zgody. Możesz wypisać się w dowolnym momencie.
• Konto Bazzo: Dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody (artykuł 6 ust. 1 lit. a RODO).
• Rozwój i optymalizacja: Przetwarzamy dane, aby poprawić usługi i analizować ich wykorzystanie, na podstawie uzasadnionego interesu (artykuł 6 ust. 1 lit. f RODO). Wszystkie dane używane w tym celu są zanonimizowane.
• Obowiązki prawne: Dane są przetwarzane w celu spełnienia obowiązków prawnych (artykuł 6 ust. 1 lit. b i c RODO).
• Zapobieganie nadużyciom i oszustwom: Na podstawie uzasadnionego interesu (artykuł 6 ust. 1 lit. f RODO) wykorzystujemy dane do wykrywania i zapobiegania oszustwom oraz nadużyciom.
Okres przechowywania danych
Zachowujemy twoje dane:
• Na czas trwania umowy oraz później, w razie potrzeby, w celu:
• Do momentu wycofania zgody (w przypadku przetwarzania opartego na zgodzie),
• Do sprzeciwu (w przypadku przetwarzania opartego na uzasadnionym interesie, chyba że mamy nadrzędne uzasadnione podstawy),
• W celach odpowiedzialności, przez czas wymagany prawnie
Twoje prawa
Masz prawo do:
• Dostępu do swoich danych,
• Poprawy swoje dane,
• Usunięcia swoich danych w określonych warunkach,
• Ograniczenia przetwarzania danych w określonych okolicznościach,
• Sprzeciwu wobec przetwarzania na podstawie uzasadnionego interesu,
• Przenoszenia danych,
• Wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,
• Wniesienia skargi do organu nadzorczego,
• Zgłoszenia interwencji człowieka w zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji
Udostępnianie danych osobowych
Możemy dzielić się danymi z:
• Procesorami płatności,
• Firmami kurierskimi,
• Producentami produktów (w sprawie gwarancji/roszczeń),
• Dostawcami usług IT i pocztowych (np. Shopify International Ltd.),
• Partnerami marketingowymi,
• Władzami prawnymi, jeśli wymagane przez prawo,
• Instytucjami kredytowymi (dla sprzedaży ratalnej)
Środki bezpieczeństwa
Stosujemy wszystkie niezbędne środki bezpieczeństwa, w tym szyfrowanie SSL. Klienci są odpowiedzialni za zachowanie poufności danych logowania. Proszę wylogować się po każdej sesji.
Międzynarodowe przesyły danych
Przechowujemy dane w obrębie EOG. Gdy są one przekazywane poza EOG, stosowane są odpowiednie zabezpieczenia, takie jak Standardowe Klauzule Umowne oraz Tarcza Prywatności.
Użycie plików cookie
Używamy plików cookie, aby:
• Skonfigurować i spersonalizować stronę internetową,
• Uwierzytelnić sesje i utrzymać bezpieczeństwo,
• Wykonać analizę i poprawić usługę,
• Serwować spersonalizowane reklamy,
• Pliki cookie mogą być również ustawiane przez zewnętrznych partnerów w celach marketingowych.
Preferencje dotyczące plików cookie
Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce. Ograniczenie plików cookie może wpłynąć na niektóre funkcjonalności.
Inspektor ochrony danych – kontakt
Możesz skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem:
Bazzo sp. z o.o., z siedzibą: ul. Książąt Mazowieckich 4/13, 01-990 Warszawa.
Temat: "Ochrona Danych Osobowych"
Email: bazzo.kontakt@gmail.com
Warszawa, 2025
V. Cookies
W celu dostosowania strony internetowej do Twoich preferencji i zainteresowań, przechowujemy na urządzeniu, z którego korzystasz (komputer, telefon itp.) tzw. pliki cookies. „ciasteczka” i tym podobne, z możliwością ich odczytu. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej, bez zmiany ustawień przeglądarki, wyrażasz na to dobrowolną zgodę. Administratorem danych zawartych w tych plikach jest Bazzo sp. z o.o. Dane mogą być przetwarzane przez nas i naszych zaufanych partnerów w celach marketingowych, w szczególności poprzez wyświetlanie spersonalizowanych reklam, na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu. Szczegóły oraz instrukcje zmiany ustawień najpopularniejszych przeglądarek internetowych znajdują się w naszej Polityce Prywatności.